مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 15:352021-05-10اقتصادي

مبارزه با سن غلات در اراضی کشاورزی سمنان


معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: مبارزه با سن غلات در 13 هزار و 215 هکتار از اراضی استان سمنان انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، لطف الله رضایی با بیان اینکه پایش اراضی استان سمنان در زمینه وجود سن به صورت مستمر انجام می شود، به اقدامات انجام شده در زمینه مبارزه با سن اشاره و اظهار کرد: مبارزه با سن پوره نیز در همه شهرستان ها آغاز شده است.

وی سطح کلی مبارزه با سن غلات اعم از مادری و پوره را 13 هزار و 215 هکتار عنوان کرد و افزود: سطح مبارزه با سن مادری 12 هزار و 240 هکتار و سطح مبارزه با سن پوره 975 هکتار بوده است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان خاطرنشان کرد: بیشترین سطح مبارزه با آفت سن مادری و پوره به ترتیب در شهرستان های گرمسار و آرادان بوده که به ترتیب در 6 هزار و 250 هکتار و 2 هزار و 870 هکتار مبارزه انجام شده است.

عباس مشیریان، مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان نیز با بیان اینکه مبارزه با آفت سن مادری و پوره در همه شهرستان ها در حال انجام است، گفت: عملیات مبارزه با سن پوره در گرمسار و آرادان از هشتم اردیبهشت ماه آغاز شده و در شهرستان های سمنان و سرخه از دهم اردیبهشت، دامغان سیزدهم و شاهرود و میامی شان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه با سن غلات در اراضی کشاورزی سمنان

مبارزه با سن غلات در اراضی کشاورزی سمنان