مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 14:102021-05-10فرهنگي

تولید آثار نمایشی در زمینه زندگی مشاهیر معاصر سخت است


رییس مرکز سیمای استان های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران گفت: سخت ترین مقوله ها در حوزه تولیدات نمایشی به کارهایی اختصاص دارد که مربوط به زندگی شخصیت های معاصر است.

- ، سید عباس فاطمی عصر یکشنبه در آیین رونمایی از سریال صبح آخرین روز عصر یکشنبه با حضور خانواده شهید دکتر مجید شهریاری و عوامل تولید این سریال به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، اتمام تولید موفقیت آمیز سریال صبح آخرین روز را رضایت بخش عنوان کرد و گفت: سخت ترین مقوله ها در حوزه تولیدات نمایشی به کارهایی اختصاص دارد که مربوط به زندگی شخصیت های معاصر است.

وی با اشاره به اینکه مسئولان استان زنجان در تولید سریال صبح آخرین روز همکاری خوبی داشتند و این اثر با هزینه معقولی به عرصه تولید رسید، گفت: به همین خاطر تولید اثر در این بخش به هیچ وجه کار آسانی نیست و خانواده بسیاری از شخصیت های برجسته ای که در خصوص زندگی آن ها اقدام به تولید آثار نمایشی می شود، زنده بوده و ناظر بر این تولیدات هستند.

فاطمی با بیان اینکه لحظه به لحظه این سریال را باید آیینه تمام نما از الگوی زندگی شهید مجید شهریاری دانست، افزود: بی تردید تا به امروز اثر نمایشی که بتواند به زندگی یک شخصیت برجسته نزدیک باشد، تولید نشده و یا انگشت شمار بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید آثار نمایشی در زمینه زندگی مشاهیر معاصر سخت است

تولید آثار نمایشی در زمینه زندگی مشاهیر معاصر سخت است