مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 13:452021-05-10بين الملل

تظاهرات ضد صهیونیستی در اردن برای دومین روز پیاپی+تصاویر


مردم اردن برای دومین روز پیاپی علیه جنایت صهیونیست ها در قدس تظاهرات کرده و خواستار اخراج سفیر رژیم صهیونیستی و تعطیلی سفارت این رژیم شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شهروندان اردنی روز یکشنبه برای دومین روز پیاپی در برابر سفارت رژیم صهیونیستی در امان تظاهرات کردند.

تظاهرات کنندگان که شعارهایی در حمایت از فلسطینیان در قدس سر می دادند جنایت، صهیونیست ها را نیز محکوم کردند.

بر اساس گزارش خبرگزاری فلسطینی شهاب، تظاهرات کنندگان خواستار اخراج سفیر رژیم صهیونیستی و تعطیلی سفارت این رژیم در امان شدند.

روز گذشته نیز تظاهرات کنندگان اردنی در برابر سفارت رژیم صهیونیستی تظاهرات کرده و شعارهایی در حمایت از مردم فلسطین سر دادند.

طبق گزارش منابع فلسطینی، سخنگوی کتائب القسام در بیانیه ای اعلام کرد که فرماندهی اتاق مشترک گروه های فلسطینی به رژیم صهیونیستی هشدار داد که تا ساعت شش امروز (به وقت محلی) نیروها و متجاوزان به مسجد الاقصی و محله شیخ جراح را از محل خارج و تمام افراد بازداشت شده را آزاد کنند.

این اعلام در حالی صورت می گیرد که لحظاتی قبل منابع صهیونیستی خبر دادند که ارتش این رژیم بزرگترین رزمایش نظامی تاریخ خود را در پی بالاگرفتن درگیری ها در قدس به حالت تعلیق درآورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات ضد صهیونیستی در اردن برای دومین روز پیاپی+تصاویر

تظاهرات ضد صهیونیستی در اردن برای دومین روز پیاپی+تصاویر