مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 12:552021-05-10سياسي

فطریه هر فرد در خراسان شمالی 20 هزار تومان است


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به اهمیت پرداخت زکات، گفت: مبلغ زکات فطره برای هر نفر 20 هزار تومان و کفاره روزه غیر عمد و عمد نیز به ترتیب 5 و 300 هزار تومان اعلام می شود.

- ، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری ظهر دو شنبه در نشست شورای زکات خراسان شمالی با اشاره به در پیش بودن عید سعید فطر، به تبیین اهمیت پرداخت زکات ازجمله زکات فطره در جامعه پرداخت و اظهار کرد: هم جنبه معنوی و هم جنبه مادی و دنیایی زکات بسیار مهم است؛ زیرا از نظر جنبه معنوی پرداخت زکات موجب پاکی نسل و پالایش مال می شود.

امام جمعه بجنورد ادامه داد: بر اساس روایات اسلامی کسی که زکات مال خود را پرداخت نکند دارایی او مشکل دار شده و این موضوع در بلندمدت تبعات بسیاری برای او و خانواده اش دارد.

وی با اشاره به اهمیت این موضوع، افزود: روحانیان مبلغ در گام نخست تبلیغ و ترویج فرهنگ زکات باید بر روی این موضوع تأکید کنند که عدم پرداخت زکات مال، تبعات و اثرات فراوانی بر روی نسل ما می گذارد.

حجت الاسلام والمسلمین نوری تصریح کرد: از سوی دیگر پرداخت یا عدم پرداخت زکات بر وضعیت معاد و دنیای آخرت ما هم اثرگذاری ویژه ای دارد و روایات فراوانی در مورد عقوبت کسانی که زکات پرداخت نمی کنند، داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فطریه هر فرد در خراسان شمالی 20 هزار تومان است

فطریه هر فرد در خراسان شمالی 20 هزار تومان است