مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 12:402021-05-10اقتصادي

مجوز 2 مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی در یزد باطل شد


سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: با نظارت هایی که بر فعالیت 14 مرکز فعال مشاوره و خدمات کارآفرینی در استان صورت گرفته، 2 مجوز در سال گذشته لغو امتیاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از یزد، عماد تشکری ظهر امروز در نشست با اعضای مراکز مشاوره، اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی استان اظهار کرد: در سال گذشته بیش از 170 رویداد مرتبط با کسب و کار و کارآفرینی توسط مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی استان انجام گرفت.

وی با اشاره به فعالیت موثر مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی افزود: همچنین در سال پیش دو مرکز جدید مشاوره و خدمات کارآفرینی در زیر گروه های تخصصی کشاورزی، باغداری، دامپروری و توسعه تجارت فروش و صادرات راه اندازی شد و مجوز فعالیت هفت مرکز تمدید شدند.

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی نظارت مستمر بر عملکرد کافه کارآفرینی و مراکز مشاوره کارآفرینی را در افزایش بهره­وری این مراکز موثر دانست و عنوان کرد: برگزاری انتخابات کانون کارآفرینی استان، برگزاری جلسه هیأت امنای کانون کارآفرینی و انتخاب رییس و دبیر جدید از جمله اقدامات این اداره در بخش توسعه کارآفرینی در سال گذشته بوده است.

وی اضافه کرد: یکی از بازیگران اصلی ترغیب به اقدام کار آفرینی، مراکز مشاوره کارآفرینی است به گونه ای که حتی اگر آموزش مهارت کارآفرینی هم داشته باشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز 2 مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی در یزد باطل شد

مجوز 2 مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی در یزد باطل شد