مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 12:052021-05-10دانش

تفاهم نامه استقرار شعبه صندوق پژوهش و فناوری در دانشگاه جیرفت منعقد شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در راستای فراهم کردن زیرساخت ها و تسهیل شرایط ایجاد کسب و کار های فناورانه و دانش بنیان در جنوب کرمان تفاهم نامه ایجاد و استقرار شعبه ای از صندوق پژوهش و فناوری استان بین مرتضی مختاری رییس دانشگاه جیرفت و علی گرامی .

- تفاهم نامه ایجاد و استقرار شعبه ای از صندوق پژوهش و فناوری کرمان بین رییس دانشگاه جیرفت و رییس صندوق پژوهش و فناوری استان منعقد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در راستای فراهم کردن زیرساخت ها و تسهیل شرایط ایجاد کسب و کار های فناورانه و دانش بنیان در جنوب کرمان تفاهم نامه ایجاد و استقرار شعبه ای از صندوق پژوهش و فناوری استان بین مرتضی مختاری رییس دانشگاه جیرفت و علی گرامی رییس صندوق پژوهش و فناوری استان کرمان منعقد شد.

مختاری، هدف از ایجاد شعبه صندوق پژوهش و فناوری استان کرمان در دانشگاه جیرفت را گرد هم آوردن تمامی حلقه های زیست بوم کارآفرینی در منطقه عنوان کرد و یادآور شد: این اقدامات به تحقق اقتصاد مقاومتی در منطقه جنوب کرمان کمک شایانی خواهد کرد.

رییس دانشگاه جیرفت اظهار کرد: استقرار صندوق پژوهش و فناوری در دانشگاه جیرفت خدمات رسانی این صندوق به واحد های فناور و شرکت های دانش بنیان جنوب کرمان را تسهیل می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه استقرار شعبه صندوق پژوهش و فناوری در دانشگاه جیرفت منعقد شد

تفاهم نامه استقرار شعبه صندوق پژوهش و فناوری در دانشگاه جیرفت منعقد شد