مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 11:502021-05-10سياسي

لزوم ارتقای شاخص های مختلف استان قم برای جذب اعتبارات بیشتر از بودجه


معاون استاندار قم  با اشاره به تاسیس دو شهرستان جدید بر لزوم ارتقای شاخص های اجتماعی ، فرهنگی ، عمرانی و اقتصادی استان قم برای جذب اعتبارات بیشتر از ردیف های مختلف بودجه تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بیژن سلیمان پور ظهر دوشنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی استان قم با بیان اینکه ارتقای شاخص های اجتماعی، فرهنگی، عمرانی و اقتصادی استان قم برای جذب اعتبارات بیشتر از بودجه لازم است، گفت: افزایش تعداد شهرستان ها برای جذب اعتبارات بیشتر از ردیف های مختلف بودجه مثل اعتبارات توسعه متوازن مناطق مختلف کشور، اعتبارات شهرستان های جدیدالتاسیس و سایر ردیف های اعتباری سراسری دارای اهمیت ویژه می باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قم با اشاره به افزایش ردیف اعتبارات ملی بیشتر برای توسعه قم، افزود: طبق مصوبه هیئت دولت، شهرستان کهک با دو بخش مرکزی و بخش فردو با مرکزیت شهر کهک و شهرستان جعفرآباد با دو بخش مرکزی و قاهان با مرکزیت شهر جعفریه تبدیل می شود.

وی با تاکید بر اینکه با ادغام دو بخش خلجستان و سلفچگان شهرستان سوم قم طی ماه های آینده تشکیل خواهد شد و با این مصوبه، قم از تک شهرستانی بودن خارج می شود که نتایج و فواید بسیاری به همراه خواهد داشت، ادامه داد: تسهیل و تسریع در دستیابی شهروندان شهرستان های جدیدالتاسیس به خدما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ارتقای شاخص های مختلف استان قم برای جذب اعتبارات بیشتر از بودجه

لزوم ارتقای شاخص های مختلف استان قم برای جذب اعتبارات بیشتر از بودجه