مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 11:302021-05-10سياسي

645 پایگاه جمع آوری زکات فطریه در استان بوشهر ایجاد شد


مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: در آستانه قرار گرفتن در روز عید سعید فطر 645 پایگاه جمع آوری زکات فطریه در استان بوشهر ایجاد شد.

- ، احمد لطفی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هماهنگی های لازم برای جمع آوری زکات فطریه در استان بوشهر صورت گرفته است و به صورت حضوری و مجازی این کار انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: هزار و 800 نفر در قالب 320 پایگاه ثابت و 325 گروه سیار مجهز به دستگاه کارت خوان در سطح استان با همکاری بانیان مساجد و مراکز نیکوکاری برای جمع آوری زکات فطره مردم استان اقدام می کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر از فعال سازی درگاه های الکترونیکی برای جمع آوری زکات به صورت غیرحضوری خبر داد و افزود: شماره کارت و کد دستوری برای جذب زکات فطریه در نظر گرفته شده است.

وی از جمع آوری جداگانه فطریه عام، فطریه سادات و کفارات خبر داد و اضافه کرد: فقط مؤسسات دارای کارت و مجوز مخصوص مجاز به جمع آوری زکات فطریه خواهند بود.

لطفی با بیان اینکه جمع آوری کنندگان زکات فطریه باید مبالغ جمع آوری شده را همان روز به حساب دبیرخانه ستاد زکات واریز کنند خاطرنشان کرد: سال گذشته شش میلیارد تومان زکات فطریه جمع آوری شد که پیش بینی می شود امسال نسبت به سال گذشته افزایش دو برابری داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

645 پایگاه جمع آوری زکات فطریه در استان بوشهر ایجاد شد

645 پایگاه جمع آوری زکات فطریه در استان بوشهر ایجاد شد