مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 11:152021-05-10اقتصادي

ممنوعیت تردد تعطیلات عید فطر در رودان به طور کامل اجرا می شود


مطابق با مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر ممنوعیت رفت و آمد بین شهری خودروهای شهروندان، با برنامه ریزی اجرایی لازم در سطح این شهرستان بطور کامل اعمال می شود.

- مصطفی غلامپور عصر امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در رودان اظهار کرد: بر اساس ابلاغ ستادهای ملی و استانی مقابله با کرونا، اجرای طرح منع رفت و آمد خودرویی به شهرهای درگیر وضعیت های قرمز، نارنجی و زردشیوع ویروس همه گیر کرونایی از ساعت 14 روز 21 اردیبهشت آغاز شده و تا ساعت 12 روز شنبه بیست و پنجم ماه جاری ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه نقض ورود خودرو به و یا خروج خودرو از شهرهای با وضعیت قرمز در چارچوب اجرای این طرح با صدور برگه جریمه 10 میلیون ریالی اعمال قانون می شود، عنوان داشت: مبادی ورودی این شهرستان از استان کرمان ، بندرعباس و میناب طی این ایام تحت کنترل خواهد بود از ورود خودرو ها جلوگیری می شود.

غلامپور با بیان اینکه وضعیت کرونایی شهرستان رودان هم اکنون زرد است، تصریح کرد: اعمال قانون بر رانندگان خودروهای ناقض این ممنوعیت در شهرهای دچار وضعیت های نارنجی و زرد شیوع ویروس کرونا نیز با جریمه 5 میلیون ریالی صورت می گیرد که رودان در این میان قرار دارد.

انتهای پیام/88059


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت تردد تعطیلات عید فطر در رودان به طور کامل اجرا می شود

ممنوعیت تردد تعطیلات عید فطر در رودان به طور کامل اجرا می شود