مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 11:152021-05-10سياسي

رمارم: شورای پنجم متفاوت از شوراهای دیگر عمل کرد


عضو هیأت رییسه شورای شهر مشهد گفت: خلق فضاهای اجتماعی و ورود به حوزه مسئولیت های اجتماعی وجه تمایز مدیریت شهری در شورای پنجم است.

- ایسنا/خراسان رضوی عضو هیأت رییسه شورای شهر مشهد گفت: خلق فضاهای اجتماعی و ورود به حوزه مسئولیت های اجتماعی وجه تمایز مدیریت شهری در شورای پنجم است.

شهناز رمارم در نطق پیش از دستور صد و سی امین جلسه علنی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد که امروز، 20 اردیبهشت ماه، در تالار شهر برگزار شد، اظهار کرد: در انتخابات چهار سال قبل، لیست امید با شعارها و برنامه های مشخص به پارلمان شهری راه یافت و برای تحقق آن وعده ها برنامه ریزی کرد.

وی افزود: شهرنشینی در دنیای امروز با چالش های گوناگون از جمله آلودگی هوا، آلودگی صوتی، ترافیک و معضلات زیست محیطی مواجه است و شورای پنجم در حل این معضلات و اجرای پروژه ها تلاش و همت خود را به کار گرفت.

رمارم با طرح این سوال که چرا مردم باید تصمیم بگیرند این مسیر را تداوم دهند ، گفت: شورای پنجم از نظر من تفاوت اساسی در اجرای حکمرانی شهری داشته و آن نگاه اجتماعی به پروژه های در دست اجرا بوده است.

بر طبق برنامه عملیاتی میان مدت 1397 تا 1400 که ما در ابتدای دوره برای سیاست گذاری شهرداری تصویب کردیم، گسترش عدالت اجتماعی و تعادل فضایی در پروژه های عمرانی برای تحقق اهداف کلان برنامه توس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمارم: شورای پنجم متفاوت از شوراهای دیگر عمل کرد

رمارم: شورای پنجم متفاوت از شوراهای دیگر عمل کرد