مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 10:352021-05-10بين الملل

تعبیر خطیب مسجدالاقصی از اتفاقات قدس: جنگ واقعی


خطیب مسجدالاقصی گفت اتفاقاتی که در این مکان مقدس در حال وجود است، یک جنگ واقعی است که از سال 1967 به این سو سابقه ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شیخ عکرمه صبری خطیب مسجدالاقصی در سخنانی گفت که مأموران رژیم صهیونیستی با انواع سلاح ها یک جنگ واقعی را در مسجدالاقصی رقم زده اند.

او به خبرگزاری فلسطینی صفا گفت که مسجدالاقصی زیر پای نیروهای ویژه و تک تیراندازهای رژیم اشغالگر قدس آلوده شده، مورد تجاوز قرار گرفته و اشغال شده است و چنین وقایعی از سال 1967 که شهر قدس اشغال شد، سابقه ندارد.

خطیب مسجدالاقصی در ادامه گفت که نظامیان رژیم صهیونیستی عامدانه با گلوله های پلاستیکی به سر و چشم نمازگزاران شلیک می کنند و عمده نمازگزاران از این دو ناحیه مجروح شده اند.

به گفته شیخ عکرمه صبری مأموران صهیونیستی می خواهند نمازگزاران و معتکفان را از مسجد بیرون انداخته تا راه ورود شهرک نشینان و تجاوز به حریم مسجد باز شود؛ در حالیکه تمامی مسجدالاقصی متعلق به مسلمانان است و آن ها هیچ حقی در این مسجد ندارند.

او با انتقاد از موضع کشورهای عربی و اسلامی، افزود: کشورهای عربی و اسلامی در خصوص اتفاقاتی که در مسجد الاقصی رخ می دهد، چه می کنند؟ همه باید به مسئولیت خود در قبال اتفاقات این مسجد عمل کنند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعبیر خطیب مسجدالاقصی از اتفاقات قدس: جنگ واقعی

تعبیر خطیب مسجدالاقصی از اتفاقات قدس: جنگ واقعی