مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 10:302021-05-10سياسي

«موج وارونه» میزبان رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ویژه برنامه موج وارونه که از فروردین ماه سال جاری با مشارکت خبرگزاری فارس به روی آنتن رفته در یازدهمین قسمت روز دوشنبه 20 اردیبهشت ماه ساعت 16: - ویژه برنامه انتخاباتی رادیو گفتگو با هدف افشای القائات منفی دشمن در فضای رسانه ای در یازدهمین قسمت ضرورت صیانت از امنیت روانی جامعه در جریان انتخابات را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ویژه برنامه موج وارونه که از فروردین ماه سال جاری با مشارکت خبرگزاری فارس به روی آنتن رفته در یازدهمین قسمت روز دوشنبه 20 اردیبهشت ماه ساعت 16:00 به صورت زنده، میزبان حجت الاسلام و المسلمین دکتر مجتبی ذوالنوری، رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی است.

باتوجه به اهمیت افشا و بررسی تکنیک های رسانه ای دشمن موج وارونه تلاش دارد ماهیت رسانه های بیگانه را هدف واکاوی قرار دهد و ادعا های دشمنان را مبنی بر بی طرفی رسانه ای و تکیه صرف بر انعکاس واقعیت ها و پرهیز از جهت گیری سیاسی، به چالش کشاند.

این قسمت از برنامه موج وارونه ضرورت صیانت از امنیت روانی جامعه در جریان انتخابات را بررسی می کند و در بخش اول به محور هایی همچون، چگونه یک انتخاب نادرست میتواند به ضد منافع ملی تبدیل شود؟!، نقش رسانه ها در تبیین ویژگی ها و شاخص های انتخاب درس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«موج وارونه» میزبان رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس

«موج وارونه» میزبان رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس