مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 10:202021-05-10اقتصادي

سایپا شاهین ایمن ترین خودروی ایران از مگا پلت فرم SP100


افزایش ایمنی خودروهای تولید داخل همواره یکی از مسائل مهم صنعت خودروسازی در دهه اخیر بوده است و در این میان سایپا توانسته است با معرفی شاهین، - به نقل از سایپا، سال های متمادی است که مبحث ایمنی خودروهای تولید داخل تبدیل به پاشنه آشیل صنعت خودروسازی و دستاویزی برای تخریب این صنعت حیاتی کشور شده است.

تولید پراید در سایپا را باید به عنوان پرچمدار این ضعف در ایمنی خودروهای تولید داخل بدانیم که در سال های گذشته همواره دستاوردهای سایپا را تحت الشعاع خود قرار داده بود.

حواشی پراید آنچنان بر فعالیت های سایپا در صنعت خودرو سایه افکنده بود که اقدامات سایپا در صنعت خودرو کمتر به چشم می آمد و چه چیز بهتر از توقف تولید پراید می توانست سایپا را وارد عصر جدید کند؟ سایپا در عصر پساپراید و اندک زمانی که از این دوره جدید گذشته، توانسته به لطف خلاصی از حواشی به مسیر خود ادامه دهد و سایپا شاهین نمادی از ورود سایپا به عصر پساپراید و تبدیل شدن به یک خودروساز واقعی است.

در مورد سایپا شاهین و مگا پلت فرم SP100 موارد بسیاری برای نوشتن وجود دارد اما آنچه برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است و در صنعت خودروسازی ایران یک گام بلند رو به جلو محسوب می شود، بحث ایمنی بالای این خودرو است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایپا شاهین ایمن ترین خودروی ایران از مگا پلت فرم SP100

سایپا شاهین ایمن ترین خودروی ایران از مگا پلت فرم SP100