مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 10:202021-05-10دانش

آغاز به کار کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد کهنوج


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد کهنوج به مناسبت گرامیداشت هفته هلال احمر و صلیب سرخ جهانی در مراسمی با حضور محمود درویشی رییس جمعیت هلال احمر کهنوج، - کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد کهنوج با حضور مسئولان، فعالیت فرهنگی اجتماعی آغاز به کار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد کهنوج به مناسبت گرامیداشت هفته هلال احمر و صلیب سرخ جهانی در مراسمی با حضور محمود درویشی رییس جمعیت هلال احمر کهنوج، عبدالله یزدی رییس این واحد دانشگاهی و دیگر مسئولان، فعالیت فرهنگی اجتماعی فعالیت خود را آغاز کرد.

رییس دانشگاه آزاد کهنوج در این مراسم درباره اهمیت جایگاه هلال احمر در عرصه خدمات رسانی به مردم گفت: جمعیت هلال احمر به لحاظ امدادرسانی و خدمت رسانی در حوادث مختلف و غیرطبیعی از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و در این راستا حوزه معاونت دانشجویی این واحد دانشگاهی فعالیت هایی را برای راه اندازی کانون های مختلف دانشجویی انجام داده که یکی از این فعالیت ها، راه اندازی کانون دانشجویی هلال احمر است.

یزدی درباره اهداف تشکیل کانون دانشجویی هلال احمر عنوان کرد: یکی از اهداف، آموزش مرتبط با امداد و نجات است که در این راستا اعضای کانون دانشجویی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد کهنوج

آغاز به کار کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد کهنوج