مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 09:452021-05-10بين الملل

عقب نشینی وزیر خارجه پاکستان از موضعش در قبال مناقشه جامو و کشمیر


وزیر امور خارجه پاکستان امروز( دوشنبه) در اظهاراتی با چرخش 180 درجه ای از مواضع اخیرش درباره هند، تاکید کرد هیچ یک از مسائل مربوط به مناقشه جامو و کشمیر به عنوان مساله داخلی آنها مطرح نبوده و یک مناقشه بین المللی است.

- وزیر امور خارجه پاکستان امروز( دوشنبه) در اظهاراتی با چرخش 180 درجه ای از مواضع اخیرش درباره هند، تاکید کرد هیچ یک از مسائل مربوط به مناقشه جامو و کشمیر به عنوان مساله داخلی آنها مطرح نبوده و یک مناقشه بین المللی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، در تاریخ پنجم اوت 2019 دولت نارندرا مودی، نخست وزیر هند بند 370 قانون اساسی کشورش را لغو کرده و جامو و کشمیر را تبدیل به دو منطقه شامل منطقه جامو و کشمیر و لداخ کرد.

شاه محمود قریشی، وزیر امور خارجه پاکستان در توییتر نوشت، جامو و کشمیر یک مناقشه به رسمیت شناخته شده در سطح بین المللی در دستور کار شورای امنیت سازمان ملل است.

قریشی در این توییتش نوشت: بگذارید صریح باشم: جامو و کشمیر یک مناقشه به رسمیت شناخته شده در سطح بین المللی در دستور کار شورای امنیت سازمان ملل است.

حل و فصل نهایی این مناقشه در گروی قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل که خواستار همه پرسی بی طرفانه و آزاد تحت حمایت سازمان ملل باشد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقب نشینی وزیر خارجه پاکستان از موضعش در قبال مناقشه جامو و کشمیر

عقب نشینی وزیر خارجه پاکستان از موضعش در قبال مناقشه جامو و کشمیر