مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 09:402021-05-10سياسي

ورود خودروهای غیربومی به قم از فردا ممنوع است


با توجه به در پیش بودن تعطیلات عید سعید فطر از ساعت 12 فردا تا پایان روز شنبه هفته آینده هرگونه تردد بین شهری ممنوع است و دراین راستا تمام ورودی های استان قم مسدود و از ورود پلاک های غیربومی جلوگیری خواهد شد.

- ایسنا/قم معاون استاندار اظهارکرد: با توجه به در پیش بودن تعطیلات عید سعید فطر از ساعت 12 فردا تا پایان روز شنبه هفته آینده هرگونه تردد بین شهری ممنوع است و دراین راستا تمام ورودی های استان قم مسدود و از ورود پلاک های غیربومی جلوگیری خواهد شد.

بیژن سلیمان پور امروز درجلسه شورای اطلاع رسانی استان قم، اظهارکرد: خروج پلاک های بومی از قم صرفا برای انجام امور اضطراری بصورت غیرحضوری پس ثبت نام از طریق سامانه ویژه استانداری انجام می گیرد.

وی دربخش دیگری از سخنان خود گفت: میزان رعایت پروتکل های بهداشتی درقم در مقایسه با سایر استانها رضایت بخش است که این نکته از باورهای دینی مردم این استان ناشی می شود.

وی یادآور شد: سه تبعه هندی مبتلا به کرونا طی روزهای گذشته در قم شناسایی و قرنطینه شده بودند که این افراد امروز به کشور خود باز می گردند.

سلیمانپور همچنین تاکید کرد: امتحان نهایی پایه های نهم و دهم قطعا بصورت حضوری برگزار خواهد شد و تصمیم استان در این رابطه غیرقابل تغییر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود خودروهای غیربومی به قم از فردا ممنوع است

ورود خودروهای غیربومی به قم از فردا ممنوع است