مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 09:252021-05-10ورزشي

دلایل مدیرفنی تیم هندبال زنان اشتادسازه برای انصراف از جام باشگاه های آسیا


مدیر فنی تیم هندبال زنان اشتاد سازه مشهد دلایل انصراف از جام باشگاه های آسیا را عنوان و البته تاریخ نهایی برگزاری مسابقات را 17 خرداد عنوان کرد در حالی که این مسابقات قرار است 6 تیر برگزار شود.

- مدیر فنی تیم هندبال زنان اشتاد سازه مشهد دلایل انصراف از جام باشگاه های آسیا را عنوان و البته تاریخ نهایی برگزاری مسابقات را 17 خرداد عنوان کرد در حالی که این مسابقات قرار است 6 تیر برگزار شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم هندبال زنان اشتاد سازه مشهد با وجودی که برای حضور در مسابقات جام باشگاه های آسیا اعلام آمادگی کرده بود از حضور در این مسابقات انصاف داد.

مدیر فنی تیم اشتادسازه علت این انصراف را کوتاهی زمان برای آمادگی بازیکنان و شرایط موجود به دلیل شیوع کرونا عنوان کرد.

البته رزمگر تاریخ برگزاری مسابقات زنان را اواسط خرداد عنوان کرد در حالی که مسابقات جام باشگاه ها طبق اعلام کنفدراسیون آسیا 6 تیر در آلماتی قزاقستان انجام خواهد شد.

پیش از این باشگاه اشتاد سازه مشهد بعد از پایان زمان ثبت نام و با رایزنی مسئولان فدراسیون و میترا نوری عضو کمیته فنی مسابقات جام باشگاه های آسیا آمادگی خود را برای این مسابقات اعلام کرده بود اما در حالی که حتی از زمان تاریخ دقیق برگزاری مسابقات اطلاعی نداشت از حضور در مسابقات منصرف شد تا ایران در این مسابقات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلایل مدیرفنی تیم هندبال زنان اشتادسازه برای انصراف از جام باشگاه های آسیا

دلایل مدیرفنی تیم هندبال زنان اشتادسازه برای انصراف از جام باشگاه های آسیا