مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 09:152021-05-10سياسي

تبیین جایگاه ویژه معلمان در سنگر تعلیم و تربیت نسل ایثارگر


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم ادامه داد: نقش معلمان در تعلیم و تربیت نسل ایثار و انتقال صحیح فرهنگ ایثار و شهادت به آینده سازان نظام اسلامی، - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم ادامه داد: نقش معلمان در تعلیم و تربیت نسل ایثار و انتقال صحیح فرهنگ ایثار و شهادت به آینده سازان نظام اسلامی، نقشی بی بدیل است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام حسن هنرمند در مراسم تقدیر از معلمان شاهد و ایثارگر شاغل در مدارس شاهد استان قم، بیان کرد: معلمی شغل انبیاء الهی است و خدمت به ایثارگران نیز به تعبیر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی خدمت به نبی مکرم اسلام(ص) است و این نشانه جایگاه ویژه معلمان در سنگر تعلیم و تربیت نسل ایثارگر است و رسالت ایشان را در این مسیر مضاعف می سازد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم ادامه داد: نقش معلمان در تعلیم و تربیت نسل ایثار و انتقال صحیح فرهنگ ایثار و شهادت به آینده سازان نظام اسلامی، نقشی بی بدیل است.

حجت الاسلام هنرمند گفت: استاد شهید مرتضی مطهری الگوی شایسته برای معلمان ایثارگر، حماسه ساز، فرهیخته و روشنگر است، معلمانی که شمع وجود خویش را در مسیر تعلیم و تربیت سرمایه های معنوی نظام اسلامی به خدمت گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبیین جایگاه ویژه معلمان در سنگر تعلیم و تربیت نسل ایثارگر

تبیین جایگاه ویژه معلمان در سنگر تعلیم و تربیت نسل ایثارگر