مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 08:552021-05-10سياسي

آلبوم موسیقی ذکر و دف در سنندج رونمایی می شود


رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان گفت: در آستانه عید سعید فطر و همزمان با سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان کردستان از آلبوم موسیقی عرفانی ذکر و دف با صدای خلیفه عبدالرحمان غوثی رونمایی می شود.

- ایسنا/کردستان رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان گفت: در آستانه عید سعید فطر و همزمان با سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان کردستان از آلبوم موسیقی عرفانی"ذکر و دف" با صدای "خلیفه عبدالرحمان غوثی" رونمایی می شود.

امین مرادی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از اهداف و سیاست های محوری حوزه هنری در بخش موسیقی ترویج مضامین رفیع اسلامی، انسانی و الگو سازی از طریق تولیدات ارزشی و نمونه است که در این راستا توسعه تعلق خاطر نسبت به پیامبر اسلام (ص) و اهل بیت (علیهم السلام) مورد توجه جدی است.

مرادی افزود : تولید و معرفی موسیقی فاخر و توجه به موسیقی عرفانی و محلی به منظور حفظ و حراست از این نوع موسیقی از دیگر اولویت هایی است که در زمینه موسیقی در دستور کار حوزه هنری قرار دارد.

مرادی اضافه کرد: در این خصوص در چند سال اخیر تلاش کرده ایم به منظور تشویق هنرمندان توانمند استان به خلق آثار ارزشمند موسیقایی آثاری را در قالب کتاب، آلبوم موسیقی و پژوهش به انجام رسانیم که حاصل آن تولید سه آلبوم موسیقی گول هه نار به صدای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلبوم موسیقی ذکر و دف در سنندج رونمایی می شود

آلبوم موسیقی ذکر و دف در سنندج رونمایی می شود