مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 08:302021-05-10سياسي

شرط ماندگاری بازی در ذهن، طراحی شخصیت مناسب است


نتایج یک پژوهش نشان می دهد که یکی از مهمترین اصول طراحی شخصیت در بازی های آموزشی ایجاد ارتباط شخصیت با محتوای برنامه آموزشی در بازی و تاثیر بصری آن بر مخاطب است که در بازی های ایرانی رعایت نمی شود.

- ایسنا/اصفهان نتایج یک پژوهش نشان می دهد که یکی از مهمترین اصول طراحی شخصیت در بازی های آموزشی ایجاد ارتباط شخصیت با محتوای برنامه آموزشی در بازی و تاثیر بصری آن بر مخاطب است که در بازی های ایرانی رعایت نمی شود.

بازی رایانه ای فعالیتی آگاهانه است که تحت فرآیند مکانی و زمانی و یکسری قوانین و قواعد خاص به استمرار می رسد و با استفاده از طراحی مناسب و جذاب فضاها، ترکیب بندی ها و شخصیت ها تاثیر بسزایی روی مخاطب خواهد داشت.

درصد بیشتر بازی هایی که در دسترس است از لحاظ تصویری، گرافیکی و طراحی شخصیت در سطح پایینی بوده و یا ارتباط چندانی با فضای کلی آموزشی بازی ندارند.

بعضی از این بازی های عرضه شده در بازار از لحاظ آموزش، محتوا و برنامه آموزشی موفق عمل کرده اند، اما با توجه به تصاویر بی کیفیت و طراحی نادرست و نامرتبطی که در محیط بازی وجود دارد، از میزان جذب مخاطب خود کاسته اند و نتواسته اند آن چنان که باید در ذهن مخاطب ماندگار بمانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط ماندگاری بازی در ذهن، طراحی شخصیت مناسب است

شرط ماندگاری بازی در ذهن، طراحی شخصیت مناسب است