مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 08:252021-05-10اقتصادي

اعلام میزان دقیق فطریه و کفاره


مدیر استفتائات دفتر رهبر انقلاب میزان فطریه بر اساس «قوت غالب» و مبلغ کفاره را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از میزان - مدیر استفتائات دفتر رهبر انقلاب میزان فطریه بر اساس قوت غالب و مبلغ کفاره را اعلام کرد.

مدیر استفتائات دفتر رهبر انقلاب گفت: در رابطه با فطریه اگر بخواهند گندم را حساب کنند اشکال ندارد برای همه افراد کفایت می کند مبلغ 20 هزار تومان اعلام شده باتوجه به تحقیقاتی که انجام گرفته، اگر بخواهند برنج را در نظر بگیرند بستگی به نوع برنجی که در نظرشان هست اگر برنج ایرانی باشد 100 هزار تومان؛ اگر برنج خارجی حدود 75 هزار تومان کفایت می کند.

وی در همین راستا ابراز کرد: این را شب عید فطر تا ظهر روز عید فطر باید پرداخت کنند و یا حداقل کنار بگذارند کارت به کارت کردنش هم مشکلی ندارد، کسانی که نماز عید فطر می خوانند قبل از نماز عید فطر باید فطریه را پرداخت کنند یا از مالشان جدا بکنند و این فطریه به احتیاط واجب باید به فقرای شیعه داده شود بعضی از فقها می گویند مصرف فطره همان زکات مال است، ولی برخی از جمله مقام معظم رهبری نظرشان این است که به فقرای شیعه پرداخت بشود.

مدیر استفتائات دفتر رهبر انقلاب همچنین ابراز کرد: اگر بخواهیم برای هر نفر در نظر بگیریم حدود 3 کیلو و اگر یک خانواده 4 نفره را در نظر بگیریم 4 تا 20 هزار تومان که می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام میزان دقیق فطریه و کفاره

اعلام میزان دقیق فطریه و کفاره