مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 08:152021-05-10سياسي

برگزاری انتخابات شورای صنفی دانشگاه علوم پزشکی مشهد به صورت مجازی


مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در سال جاری، انتخابات شورای صنفی دانشگاه به صورت مجازی و در قالب سامانه‎ ای برگزار می شود.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در سال جاری، انتخابات شورای صنفی دانشگاه به صورت مجازی و در قالب سامانه‎ ای برگزار می شود.

دکتر صباغ گل با اشاره به اینکه صلاحیت 101 نفر از نامزدهای انتخابات شورای صنفی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد مورد تایید قرار گرفته است ، خاطر نشان کرد: سامانه انتخابات با حضور کارشناسان فناوری اطلاعات دانشگاه مورد بررسی و تأیید قرار گرفت و دانشجویان می توانند در روز انتخابات با مراجعه به نشانیelection.

mums.

ac.

ir به نامزدهای خود رأی دهند.

وی با بیان اینکه تبلیغات نامزدهای انتخابات شورای صنفی دانشجویان آغاز شده است و تا ساعت 20 روز سه شنبه 21 اردیبهشت ادامه دارد، خاطر نشان کرد: انتخابات شورای صنفی دانشجویی در روز چهارشنبه 22 اردیبهشت از ساعت 9 الی20 به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوبدا، مدیر دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد تأکید کرد: از آنجایی که سامانه انتخابات به سامانه دانشجویی مروارید متصل است ضروریست دانشجویان نسبت به بروزرسانی شماره همراه خود در سامانه مروارید اقدام نمایند تا بتوانند کد ارسالی به شماره همراه جهت تأیید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری انتخابات شورای صنفی دانشگاه علوم پزشکی مشهد به صورت مجازی

برگزاری انتخابات شورای صنفی دانشگاه علوم پزشکی مشهد به صورت مجازی