مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 08:152021-05-10سياسي

از ممنوعیت سفر در تعطیلات عید فطر تا ضرورت رعایت پروتکل بهداشتی در گچساران


با توجه به مشاهده ویروس جهش یافته هندی در استان های همجوار ضروری است که کنترل و رعایت پروتکل های بهداشتی با جدیت در گچساران ادامه داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران، سید مرتضی سجادپور در هشتاد و سومین شست ستاد کرونا شهرستان اظهار کرد: با توجه به اینکه در آستانه  تعطیلا عید فطر قرار داریم و براساس مصوبات ستاد ملی کرونای کشور و به منظور کنترل پیک چهارم این بیماری کلیه سفرها  درون و برون شهری ممنوع است.

وی ادامه داد:تردد بین همه استان ها با خودرو شخصی از ساعت14 ظهر روز سه شنبه 21 اردیبهشت تا ساعت 12 ظهر شنبه 25 اردیبهشت ماه مصادف با عید فطر ممنوع است.

 معاون فرماندار گچساران ابراز کرد:با توجه به شناسایی ویروس های جهش یافته در استان های همجواز گچساران  منع تردد یکی از مهم ترین مؤلفه ها برای کنترل ویروس های جهش یافته  است.

سجادپور بیان کرد: با توجه به مشاهده ویروس جهش یافته هندی در استان های همجوار ضروری است که کنترل و رعایت پروتکل های بهداشتی با جدیت ادامه داشته باشد.

وی در ادامه اذعان کرد: طی یک هفته اخیر تا کنون  522مورد بازرسی  از واحدها و صنوف مختلف صورت گرفته که منجر به پلمب هفت واحد صنفی متخلف شده است.

 سجادپور ادامه داد: صنوف پلمب شده به دلیل عدم رعایت پروتکل بهداشتی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ممنوعیت سفر در تعطیلات عید فطر تا ضرورت رعایت پروتکل بهداشتی در گچساران

از ممنوعیت سفر در تعطیلات عید فطر تا ضرورت رعایت پروتکل بهداشتی در گچساران