مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 08:152021-05-10بين الملل

موضع منفی امریکا و سازمان ملل علیه اقدامات اسراییل در شهر قدس


در اطلاعیه کاخ سفید درباره گفتگوی مشاوران امنیت ملی امریکا و اسراییل آمده است: آقای سولیوان مجددا تاکید کرد نگرانی عمیق ایالات متحده را درباره اخراج احتمالی خانواده های فلسطینی از خانه های خود در منطقه شیخ جراح شهر قدس اعلام کرد .

- در اطلاعیه کاخ سفید درباره گفتگوی مشاوران امنیت ملی امریکا و اسراییل آمده است: آقای سولیوان مجددا تاکید کرد نگرانی عمیق ایالات متحده را درباره اخراج احتمالی خانواده های فلسطینی از خانه های خود در منطقه شیخ جراح شهر قدس اعلام کرد .

دولت امریکا در برابر حملات پلیس اسراییل علیه معترضان فلسطینی در شهر قدس (بیت المقدس/ اورشلیم) و برنامه اسراییل برای اخراج خانواده های فلسطینی از یکی از مناطق قدیمی و فلسطینی نشین شهر قدس ابراز نگرانی عمیق کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران به نقل از رویترز، کاخ سفید در بیانیه ای اعلام کرد مشاور امنیت ملی آمریکا (جک سولیوان) در تماس تلفنی با همتای اسراییلی خود (مییر بن شبات) نگرانی عمیق خود را در برابر حوادث شهر قدس اعلام کرد.

در بیانیه کاخ سفید آمده است سولیوان از دولت اسراییل خواست اقدامات مناسب را برای ضمانت بازگشت آرامش هنگام برگزاری یادبود روز قدس در پیش بگیرد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضع منفی امریکا و سازمان ملل علیه اقدامات اسراییل در شهر قدس

موضع منفی امریکا و سازمان ملل علیه اقدامات اسراییل در شهر قدس