مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 08:052021-05-10بين الملل

نیروهای یمن چند مقر نظامی سعودی در نجران را تصرف کردند


نیروهای ارتش و کمیته های مردمی این کشور تعدادی از مقرها و استحکامات ارتش سعودی و نیروهای وابسته به آن در نجران واقع در جنوب عربستان سعودی را به کنترل خود درآوردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، برخی منابع نظامی در صنعاء گزارش دادند که نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن روز گذشته تعدادی از پایگاه ها و استحکامات ارتش سعودی و نیروهای وابسته به آن در منطقه الظهره واقع در محور نجران در جنوب عربستان سعودی را تصرف کردند.

نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن موفق شدند بر کوه ها و تپه های الخوار در صحرای مرزی الأجاشر واقع در حد فاصل نجران-صعده تسلط یابند.

روزنامه الأخبار به نقل از برخی منابع یمنی نوشت تپه هایی که نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن بر آن تسلط یافته اند در فاصله 28 کیلومتری مرزهای یمن با نجران قرار دارد و در این حمله تلفات انسانی زیادی به ارتش سعودی و نیروهای وابسته به آن وارد شده است.

از سوی دیگر گروه رسانه ای الإعلام الحربی در صنعاء تصاویری از حملات نیروهای ارتش و کمیته های مردمی را منتشر کرد که نشان می دهد استحکامات و جنگ افزارهای نیروهای سعودی در نجران را هدف قرار داده اند.

بر اساس این گزارش، نیروهای سعودی 30 آوریل گذشته در جریان درگیری مرزی با نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن، سه افسر را از دست دادند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای یمن چند مقر نظامی سعودی در نجران را تصرف کردند

نیروهای یمن چند مقر نظامی سعودی در نجران را تصرف کردند