مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 07:402021-05-10سياسي

تبلیغات نامزدهای انتخاباتی در رسانه های صوت و تصویر فراگیر قاعده مند می شود


در نشست هم اندیشی مقررات تبلیغات انتخاباتی که با حضور مدیران رسانه های کاربرمحور دارای مجوز از ساترا و مدیران ساترا برگزار شد، پیش نویس مقررات تدوین شده درباره قلمرو تبلیغات انتخاباتی، - در نشست هم اندیشی مقررات تبلیغات انتخاباتی که با حضور مدیران رسانه های کاربرمحور دارای مجوز از ساترا و مدیران ساترا برگزار شد، پیش نویس مقررات تدوین شده درباره قلمرو تبلیغات انتخاباتی، اصول عمومی، الزامات رسانه های کاربرمحور و الزامات محتوایی فعالیت های رسانه ای در حوزه انتخابات تبیین و تشریح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ساترا، در این نشست بر قاعده مند بودن تبلیغات نامزدهای انتخاباتی در این رسانه ها تاکید شد.

در ابتدای این جلسه، وحید فرهمند قائم مقام رییس ساترا با تاکید بر نقش و تاثیر رسانه ها در برگزاری و مشارکت پرشور انتخابات گفت: تبلیغات نامزدهای انتخاباتی در رسانه های صوت و تصویر فراگیر قاعده مند می شود.

فرهمند در ادامه به تشریح مجموعه اقدامات و تسهیلات سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر درباره فعالیت های انتخاباتی رسانه های صوت و تصویر دارای مجوز پرداخت.

در ادامه محمدرسول حاج اقلی، مدیر کل صدور مجوز ساترا، با اشاره به پیش نویس دستورالعمل تبلیغات انتخاباتی در رسانه های صوت و تصویر فراگیر گفت: کلیه رسانه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغات نامزدهای انتخاباتی در رسانه های صوت و تصویر فراگیر قاعده مند می شود

تبلیغات نامزدهای انتخاباتی در رسانه های صوت و تصویر فراگیر قاعده مند می شود