مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 07:352021-05-10پزشكي

پرداخت 557 میلیارد ریال هزینه درمان بیماران خاص مازندران در سال 99


مدیرکل بیمه سلامت مازندران همزمان با روز بیماریهای خاص و صعب العلاج اعلام کرد: در سال گذشته 557 میلیارد ریال بابت هزینه درمان بیماران خاص استان پرداخت شد.

- رسول ظفرمند با اشاره به روز بیماریهای خاص و صعب العلاج، بیان کرد: دولت در سال های اخیر برنامه های جامعی را در حوزه سلامت و بهداشت جامعه به اجرا درآورده است و سازمان بیمه سلامت نیز به عنوان سازمانی پیشرو در پیاده سازی دولت الکترونیک، طرح های نوینی را در زمینه ارائه خدمات الکترونیک به جامعه هدف به انجام رسانده است.

وی افزود: بیش از 4500 نفر از بیماران خاص استان شامل بیماران تالاسمی، هموفیلی، دیالیزی، پیوند کلیه و ام اس تحت پوشش بیمه سلامت استان قرار دارند که بیش از 127 هزار بار مراجعه به موسسات درمانی در سال 99 داشته اند و در این راستا اداره کل بیمه سلامت مازندران در سال گذشته ماهانه بیش از 46 میلیارد ریال بابت هزینه درمان این عزیزان به موسسات درمانی پرداخت نموده است.

مدیرکل بیمه سلامت مازندران با اشاره به اینکه موضوع بیماران صعب العلاج در دنیا به عنوان یک اولویت مهم با هزینه های بسیار سنگین برای فرد بیمار و دولت، بیان کرد: فرهنگ سازی و توانمندسازی افراد در زمینه حفظ سلامت به خصوص آشنایی با روش های پیشگیری از این بیماریها توسط مسئولین و متولیان سلامت جامعه نقش بسیار موثری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 557 میلیارد ریال هزینه درمان بیماران خاص مازندران در سال 99

پرداخت 557 میلیارد ریال هزینه درمان بیماران خاص مازندران در سال 99