مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 06:502021-05-10سياسي

3 سامانه آموزشی در دانشگاه بیرجند رونمایی شد


سامانه های فعالیت های کیفیت بخش آموزشی ، آیین نامه های دانشگاه (ساد) و شناسایی و توانمندسازی استعدادهای برتر (شتاب) در دانشگاه بیرجند رونمایی شد و در دسترس اساتید و دانشجویان قرار گرفت.

- ایسنا/خراسان جنوبی سامانه های "فعالیت های کیفیت بخش آموزشی"، "آیین نامه های دانشگاه (ساد) " و "شناسایی و توانمندسازی استعدادهای برتر (شتاب) " در دانشگاه بیرجند رونمایی شد و در دسترس اساتید و دانشجویان قرار گرفت.

سامانه های فعالیت های کیفیت بخش آموزشی ، آیین نامه های دانشگاه (ساد) و شناسایی و توانمندسازی استعدادهای برتر (شتاب)، امروز دوشنبه 20 اردیبشهت همزمان با برگزاری مراسم گرامیداشت دهه سرآمدی آموزش، بزرگداشت مقام معلم و تجلیل از برگزیدگان حوزه آموزش این دانشگاه به صورت مجازی، رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روز دوشنبه روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه بیرجند، احمد خامسان، رییس دانشگاه بیرجند در این نشست مجازی با قدردانی از اعضای هیات علمی، اساتید مدعو، کارشناسان آموزشی، اساتید پیشکسوت و همکاران حوزه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی گفت: با همت و همیاری تمامی همکاران دانشگاه می توانیم بر چالش بقا فائق آمده و در مسیر اعتلای دانشگاه حرکت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 سامانه آموزشی در دانشگاه بیرجند رونمایی شد

3 سامانه آموزشی در دانشگاه بیرجند رونمایی شد