مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 06:202021-05-10اقتصادي

تجهیزات بیمارستان تامین اجتماعی گنبدکاووس با اعتبار 14 میلیارد تومان به روز شد


رییس بیمارستان تامین اجتماعی گنبدکاووس گفت: بیشتر تجهیزات بیمارستانی در این بیمارستان با اعتبار 14 میلیارد تومان تجهیز و یا به روز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، رمضانعلی زنگانه در بازدید فرماندار شهرستان از این بیمارستان اظهار کرد: این بیمارستان دارای بخش های پاراکلینیکی، درمانگاه تخصصی و برنامه استراتژیک سه الی پنج ساله بوده و هر سال این برنامه بازنگری و به روز می شود.

وی تصریح کرد: تلاش داریم تا با اخذ مجوز بهترین و به روزترین اورژانس کشوری در فضای حدود یک هزار و 700 مترمربع با تمامی امکانات پیشرفته در جایگاه فعلی اورژانس احداث کنیم.

  * تخت فعال بیمارستان تامین اجتماعی گنبدکاووس از 134 تخت به 176 تخت فعال افزایش یافت/ کمک 20 میلیاردی خیرین برای تجهیز و افزایش تجهیزات بیمارستانی رییس بیمارستان تامین اجتماعی گنبدکاووس درباره افزایش تخت و تجهیزات این بیمارستان خاطرنشان کرد: با تلاش تیمی این بیمارستان توانستیم تخت فعال بیمارستان را از 134 تخت به 176 تخت فعال افزایش داده، تخت سی سی یو را از چهار تخت به هشت تخت و ای سی یو را از چهار تخت به 12 تخت افزایش دهیم و افق برنامه  امسال این است که تخت های آی سی یو تا پایان امسال به 26 تخت افزایش پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیزات بیمارستان تامین اجتماعی گنبدکاووس با اعتبار 14 میلیارد تومان به روز شد

تجهیزات بیمارستان تامین اجتماعی گنبدکاووس با اعتبار 14 میلیارد تومان به روز شد