مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 06:152021-05-10ورزشي

تهدید شدیم، ناداوری دیدیم و به کارهای نکرده اقرار کردیم


سرمربی تیم فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان با اشاره به اتفاقات بازی تیمش در مقابل اهورا بهبهان، گفت: در دوراهی تشکر و شکایت مانده ام؛ تشکر کنم از بهبهانی ها که اجازه دادند زنده از شهرشان خارج شویم یا شکایت کنم که این شرایط را ایجاد کردند و در نهایت با .

- ایسنا/اصفهان سرمربی تیم فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان با اشاره به اتفاقات بازی تیمش در مقابل اهورا بهبهان، گفت: در دوراهی تشکر و شکایت مانده ام؛ تشکر کنم از بهبهانی ها که اجازه دادند زنده از شهرشان خارج شویم یا شکایت کنم که این شرایط را ایجاد کردند و در نهایت با اقرار و امضاءِ کارهای نکرده توانستیم از بهبهان خارج شویم.

داوود توسل در گفت وگو با ایسنا درباره بازی تیمش در مقابل اهورا بهبهان در چارچوب رقابت های دور برگشت پلی آف تیم های سقوط کننده لیگ برتر، که منجر به حاشیه های زیادی شد، اظهارکرد: در هفته منتهی به بازی برگشت در مقابل اهورا بهبهان تهدیداتی در پیج باشگاه و خصوصی من درج شد که آن را حرکات احساسی و بچگانه تلقی کردیم، اما زمانی که به بهبهان رسیدیم، متوجه شدیم که آن ها آماده عمل کردن به هر چیزی که گفته اند، هستند.

وی افزود: در جلسه هماهنگی گفته شد اجازه پخش زنده از اینستاگرام پیج باشگاه توسط شورای تامین بهبهان صادر نشده است و فرمانداری هم اجازه نمی دهد، این مسئل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدید شدیم، ناداوری دیدیم و به کارهای نکرده اقرار کردیم

تهدید شدیم، ناداوری دیدیم و به کارهای نکرده اقرار کردیم