مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 06:102021-05-10سياسي

هنرمندان انقلابی در مازندران شناسایی و توانمندسازی می شوند


رییس حوزه هنری مازندران با اشاره به اجرای طرح شناسایی هنرمندان انقلابی، آموزش و توانمندسازی و تشکیل بانک اطلاعاتی را امری مهم و ضروری دانست.

- با اشاره به اجرای طرح شناسایی هنرمندان انقلابی بر لزوم آموزش و توانمندسازی تاکید کرد و گفت: عزم استانی برای تحقق مسائل فرهنگی و اجتماعی همسو با اهداف نظام، هم افزایی، همفکری و همدلی در تحقق اهداف عالیه نظام به ویژه در موضوعات فرهنگی و انقلابی، مقابله با فرهنگ غرب زدگی در جامعه، نهادینه کردن فرهنگ اسلامی ایرانی، همکاری های برای شکل گیری تولیدات هنری در قالب های مختلف، شناسایی و سازماندهی هنرمندان متعهد، انقلابی وبسیجی از جمله اهداف طرح است.

وی افزود: آموزش و توانمندسازی علاقمندان به حوزه هنرهای متعهد، انقلابی وبسیجی از دیگر اهداف طرح است و هنرمندان رشته های تجسمی، ادبی، موسیقی، نمایش و هنرهای تصویری را پوشش می دهد که به خلق اثر در حوزه های مرتبط با اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی اعم از (ارزشهای اسلامی، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس) می پردازند.

معصومی گرجی تصریح کرد: همکاری در شناسایی هنرمند فعال در عرصه هنرهای دینی و انقلابی، همچنین جمع آوری بانک اطلاعات هنرمندان و سطح بندی آنها در چهار سطح (علاقه مند-مبتدی-نیمه حرفه ای-حرفه ای)، در رشته های (تجسمی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمندان انقلابی در مازندران شناسایی و توانمندسازی می شوند

هنرمندان انقلابی در مازندران شناسایی و توانمندسازی می شوند