مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 05:552021-05-10پزشكي

صرف ماهانه 46 میلیارد ریال برای درمان بیماران خاص در مازندران


مدیرکل بیمه سلامت مازندران شماران بیماران خاص تحت پوشش را چهار هزار و 500 نفر ذکر کرد و گفت: ماهانه 46 میلیارد ریال برای درمان آنان هزینه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رسول ظفرمند صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه چهار هزار و 500 بیمار خاص تحت پوشش بیمه سلامت هستند، افزود: سال قبل 557 میلیارد ریال بابت هزینه درمان بیماران خاص استان پرداخت شد.

وی افزود: بیش از چهار هزار و 500 نفر از بیماران خاص استان شامل بیماران تالاسمی، هموفیلی، دیالیزی، پیوند کلیه و ام اس تحت پوشش بیمه سلامت استان قرار دارند که بیش از 127 هزار بار مراجعه به مؤسسات درمانی در سال 99 داشتند و ماهانه بیش از 46 میلیارد ریال بابت هزینه درمان این عزیزان به مؤسسات درمانی پرداخت کرده است.

وی با اشاره به اینکه موضوع بیماران صعب العلاج در دنیا به عنوان یک اولویت مهم با هزینه های بسیار سنگین برای فرد بیمار و دولت، بیان داشت: فرهنگ سازی و توانمندسازی افراد در زمینه حفظ سلامت به خصوص آشنایی با روش های پیشگیری از این بیماری ها توسط مسئولین و متولیان سلامت جامعه نقش بسیار مؤثری در مدیریت بیماری های خاص ایفا می کند.

هرچند مسئولین کشور در زمینه پوشش درمان بیماران خاص از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نکردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صرف ماهانه 46 میلیارد ریال برای درمان بیماران خاص در مازندران

صرف ماهانه 46 میلیارد ریال برای درمان بیماران خاص در مازندران