مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 05:552021-05-10فرهنگي

کرمان میزبان جشنواره موسیقی نواحی شد/ حمایت بنیاد رودکی از آثار آهنگسازان جوان


بنیاد رودکی در نظر دارد با هدف شناسایی و حمایت از آهنگسازان توانمند کشور، تعدادی از آثار این هنرمندان را انتخاب کرده و در برنامه سالانه ارکستر ملی ایران قرار دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، بنیاد رودکی در نظر دارد با هدف شناسایی و حمایت از آهنگسازان توانمند کشور، تعدادی از آثار این هنرمندان را انتخاب کرده و در برنامه سالانه ارکستر  ملی ایران قرار دهد.

این بنیاد بر آن است تا با پدید آوردن فرصت و امکان شناسایی آهنگسازان موسیقی ایرانی، نسبت به گردآوری آثار این آهنگسازان اقدام و پس از انجام ارزیابی های تخصصی توسط شورای هنری ارکستر ملی ایران، منتخب آثار را توسط این ارکستر اجرا و به علاقه مندان تقدیم کند.

 براین مبنا فراخوان ارکستر ملی ایران برای اجرای آثار آهنگسازان ایرانی تهیه و از طریق پایگاه اینترنتی بنیاد رودکی به نشانی  www.

bonyadroudaki.

com در اختیار عموم علاقه مندان قرار گرفته است.

  ************************ برگزاری چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران در کرمان محمدعلی مرآتی دبیر جشنواره موسیقی نواحی کرمان در ابتدا در مورد استان برگزاری این دوره از  جشنواره گفت: موضوع استان محل  برگزاری جشنواره در شورای سیاستگزاری مطرح شد طبق ارزیابی های انجام شده در شورای سیاست گذاری چهاردهمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمان میزبان جشنواره موسیقی نواحی شد/ حمایت بنیاد رودکی از آثار آهنگسازان جوان

کرمان میزبان جشنواره موسیقی نواحی شد/ حمایت بنیاد رودکی از آثار آهنگسازان جوان