مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 05:402021-05-10اقتصادي

/پیگیری سوژه/ تکمیل پل های پلدختر پیشا پاییز


بر اثر سیل فروردین 98 حدود 900 دهنه پل بزرگ و کوچک در لرستان دچار آسیب یا تخریب شد که سهم شهرستان پلدختر از این پل ها، زیاد بود.

- ایسنا/لرستان بر اثر سیل فروردین 98 حدود 900 دهنه پل بزرگ و کوچک در لرستان دچار آسیب یا تخریب شد که سهم شهرستان پلدختر از این پل ها، زیاد بود.

برخی از این پل ها که اکثراً در مناطق روستایی و عشایری هستند پس از بالغ بر دو سال هنوز بازسازی نشده و مشکلات زیادی برای اهالی به وجود آورده اند.

60 دهنه پل بزرگ و کوچک در شهرستان پلدختر بر اثر سیل تخریب شد و تا چندین روز هلال احمر، سپاه و ارتش با بالگرد به مناطق سیل زده امدادرسانی می کردند.

در لرستان با توجه به موقعیت جغرافیایی، پل های زیاد وجود دارد که برای تردد حیاتی هستند اما هرچند بسیاری از پل ها پساسیل بازسازی یا احداث شده اما هنوز پل های نیمه تمام هم وجود دارد.

برای برخی روستاها نیز پل های موقت احداث شد که بعضاً در هنگام بارندگی ها یا وزش باد شدید، تخریب می شد و همواره نگرانی از این بابت وجود داشته است که حالا خبرهای خوبی به گوش می رسد.

حسن رضاییان، فرماندار پلدختر در خصوص آخرین وضعیت پل های نیمه تمام این شهرستان به ایسنا گفت: بسیاری از پل ها بازسازی یا احداث شده اما چندین پل مهم و بزرگ هنوز نیمه تمام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

/پیگیری سوژه/ تکمیل پل های پلدختر پیشا پاییز

/پیگیری سوژه/ تکمیل پل های پلدختر پیشا پاییز