مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 05:152021-05-10ورزشي

فراخوان کاندیداهای ریاست هیات فوتبال قم از 21 اردیبهشت


دبیر جدید هیات فوتبال استان قم از آغاز ثبت نام کاندیداهای ریاست این هیات ورزشی پرمخاطب از روز 21 اردیبهشت ماه در ساختمان هیات فوتبال خبر داد.

- علی احمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: در راستای اجرای ماده 21 اساسنامه هیات های فوتبال استان ها و با توجه به مقررات انتخاباتی و دستورا لعمل های برگزاری مجمع عمومی هیات فوتبال استان قم و پیرو مصوبه 13 اردیبهشت 1400 هیات رییسه این هیات، قرار است مجمع عمومی انتخاباتی هیات فوتبال استان قم برای انتخاب پست های هیات رییسه انجام شود.

وی که بعد از استعفای مهدی بهشتیان به عنوان دبیر جدید هیات فوتبال منصوب شده، ادامه داد: بنابراین افراد علاقمند و دارای شرایط قانونی می توانند از 21 تا 29 اردیبهشت ماه از ساعت 18 تا 20 با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی به منظور ثبت نام و تحویل مدارک به دبیرخانه مجمع واقع در مجموعه ورزشی شهید حیدریان (ساختمان هیات فوتبال استان قم) مراجعه کنند.

دبیر هیات فوتبال استان قم با بیان اینکه نامزدهای پست های هیات رییسه باید شخصا برای تکمیل فرآیند ثبت نام و تحویل مدارک در تاریخ و ساعت مورد نظر به دبیرخانه مجمع مراجعه و رسید دریافت کنند، در ادامه با اشاره به شرایط و توضیحات مرتبط با نامزدی در پست های هیات رییسه هیات فوتبال استان قم عنوان کرد: هیات رییس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان کاندیداهای ریاست هیات فوتبال قم از 21 اردیبهشت

فراخوان کاندیداهای ریاست هیات فوتبال قم از 21 اردیبهشت