مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 05:102021-05-10سياسي

عجله انتخاباتی دولتی ها برای مذاکرات / مردم تحمل دولت سوم روحانی را ندارند


عضو هیئت رییسه کمیسیون انرژی مجلس گفت: برخی از وزرای دولت فعلی به دنبال حضور در انتخابات ریاست جمهوری هستند، در حالی که مردم اقبالی ندارند که دولت سوم روحانی روی کار بیاید.

- مالک شریعتی در گفتگوی مشروح با و قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از حقوق ملت ایران به صورت شفاف آمده است.

تیم مذاکره کننده باید در جریان مذاکرات وین، این چارچوب ها را مورد توجه قرار دهد.

احتمال حضور آمریکایی های دوتابعیتی در مذاکرات وی با بیان اینکه به تیم مذاکره کننده اجازه مذاکره مستقیم و غیر مستقیم با آمریکایی ها داده نشده است، گفت: ممکن است یک آمریکایی تابعیت دوگانه داشته باشد و با تابعیت دوگانه خود پشت میز مذاکره بنشیند و یا آنکه جلسات مذاکرات را به صورت آنلاین رصد کند، نظر خود را برای تیم اروپایی ارسال کند و اروپایی های عضو برجام آن نظر را به عنوان موضع خودشان مطرح کنند و بر این اساس تیم مذاکره کننده باید مراقبت کنند تا فریب آمریکا و اروپایی های عضو برجام را نخورند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران به همه تعهدات خود در برجام عمل کرده اما طرف مقابل تعهداتش را انجام نداده است و به تعبیر رییس جمهور، غربی ها سر ما کلاه گذاشته اند و نباید اجازه دهیم این اتفاق تکرار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عجله انتخاباتی دولتی ها برای مذاکرات / مردم تحمل دولت سوم روحانی را ندارند

عجله انتخاباتی دولتی ها برای مذاکرات / مردم تحمل دولت سوم روحانی را ندارند