مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 04:502021-05-10اقتصادي

آمادگی کامل برای خرید تضمینی محصولات کشاورزی در قزوین وجود دارد


معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: آمادگی لازم برای خرید تضمینی محصولات کشاورزی در ‏استان وجود دارد و زمینه لازم در این بخش پیش بینی و اقدامات لازم اجرایی شده است‎.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان، مجید اسماعیلی معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی قزوین با اعلام این خبر افزود: به منظور خرید ‏تضمینی محصولات استراتژیک کشاورزی شامل گندم و کلزا در سال جاری 28‏‎ ‎مرکز خرید در سطح کل استان پیش بینی و ‏اقدامات لازم جهت آمادگی این مراکز انجام شده است‎.

‎ وی با بیان اینکه کار خرید تضمینی گندم و کلزا از کشاورزان استان قزوین از نیمه خرداد ماه آغاز و تا اواخر شهریور ماه ‏ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: مراکز خرید پیش بینی شده شامل 23 مرکز برای خرید تضمینی گندم و پنج مرکز برای ‏خرید تضمینی کلزا می باشد.

‏ اسماعیلی یادآور شد: دولت با هدف حمایت از کشاورزان و در راستای حفظ امنیت غذایی، قیمت خرید تضمینی سال جاری را ‏برای گندم به پنج هزار تومان و برای کلزا به 11 هزار تومان افزایش داده است.

‏ این مسوول در خصوص میزان تولید گندم و کلزا در سال جاری اظهار داشت: تا قبل از این پیش بینی می شد بیش از 300 ‏هزار تن گندم سال جاری از مزارع استان برداشت شود اما کاهش شدید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی کامل برای خرید تضمینی محصولات کشاورزی در قزوین وجود دارد

آمادگی کامل برای خرید تضمینی محصولات کشاورزی در قزوین وجود دارد