مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 04:502021-05-10سياسي

گلرو: آمریکا‬⁩ مسبب اصلی جنایت تروریستی در ⁧‫برچی است/مشکینی: چرا جهان مرده است؟


رییس کمیته روابط خارجی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که آمریکا‬⁩ مسبب اصلی جنایت تروریستی در ⁧‫برچی‬⁩ در غرب کابل علیه دختران معصوم و مادران روزه دار است.

- گلرو: آمریکا‬⁩ مسبب اصلی جنایت تروریستی در ⁧‫برچی است/مشکینی: چرا جهان مرده است؟ رییس کمیته روابط خارجی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که آمریکا‬⁩ مسبب اصلی جنایت تروریستی در ⁧‫برچی‬⁩ در غرب کابل علیه دختران معصوم و مادران روزه دار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباس گلرو در مطلبی در صفحه توییتر خود در واکنش به حمله تروریستی به دبیرستان دخترانه سید الشهداء شهرک اتفاق در غرب کابل در مطلبی در صفحه توییتر خود نوشت: ایالات متحده امریکا‬⁩ مسبب اصلی جنایت تروریستی در ⁧‫برچی‬⁩ در غرب کابل علیه دختران معصوم و مادران روزه دار است.

‏⁧‫نامردان متحجری‬⁩ که این جنایت را مرتکب شدند، حداقل مرد باشند و جنایت را برعهده بگیرند تا ملت رشید افغانستان بدانند با چه جانیانی طرف هستند.

محمود عباس زاده مشکینی عضو دیگر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نیز با انتشار تصاویری از این حادثه تروریستی نوشت: گوشه ای از جنایت امروز طالبان در حمله به دبیرستان دخترانه سیدالشهدا در غرب کابل ‏واقعا اگر یک دختر در فرانسه این گونه جنایت آمیز ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلرو: آمریکا‬⁩ مسبب اصلی جنایت تروریستی در ⁧‫برچی است/مشکینی: چرا جهان مرده است؟

گلرو: آمریکا‬⁩ مسبب اصلی جنایت تروریستی در ⁧‫برچی است/مشکینی: چرا جهان مرده است؟