مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 04:452021-05-10سياسي

ملاک بررسی صلاحیت داوطلبان پرونده افراد است نه نگاه سیاسی


رییس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، تاکید کرد: مبنای بررسی صلاحیت داوطلبان مراجع قانونی و محتویات پرونده افراد فارغ از نگاه سیاسی و جناحی است.

- رییس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، تاکید کرد: مبنای بررسی صلاحیت داوطلبان مراجع قانونی و محتویات پرونده افراد فارغ از نگاه سیاسی و جناحی است.

حمیدرضا کاظمی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به فرآیند تایید صلاحیت داوطلبین انتخابات شوراهای شهر و روستا در کشور، بیان کرد: مرحله اول در بررسی صلاحیت داوطلبین انتخابات شوراها رسیدگی هیات های اجرایی بود که تمام شد.

مرحله بعدی نیز رسیدگی هیات های نظارت شهرستان ها بود که آن نیز تمام شده است و اکنون در مرحله رسیدگی به اعتراضات افراد در هیات های عالی نظارت استان ها هستیم که تا روز 22 اردیبهشت نیز ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه اظهار کرد: پس از پایان رسیدگی به اعتراضات در هیات های عالی نظارت استان ها، نتیجه توسط فرمانداری ها به افراد اعلام خواهد شد و 4 روز فرصت دارند که مجددا اعتراض کنند و افرادی که اعتراض کنند، پرونده آن ها به هیات مرکزی می آید و نظر نهایی و پایانی رسیدگی به اعتراضات از سوی ما به وزارت کشور و فرمانداری ها اعلام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملاک بررسی صلاحیت داوطلبان پرونده افراد است نه نگاه سیاسی

ملاک بررسی صلاحیت داوطلبان پرونده افراد است نه نگاه سیاسی