موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - نعيمه نظام دوست - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - كميسيون اجتماعي - مستمري بگيران - جودوي قهرماني جهان - كلانشهر كرمانشاه - فيلم فصل فراموشي فريبا - صادق آملي لاريجاني - سامانه ضد تگرگ - فاز دوم هدفمندي يارانه ها - ديپلمه هاي نظري - قطعات كامپيوتر - سيدمجيد حسيني - شركت شهرك هاي صنعتي البرز - شادي مردم ايران - روسكومنادزور - سريعترين خودروها

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 04:402021-05-10سياسي

«کی آن دنیا را دیده؟!» و تلنگری به سیاسیون


محمدکاظم انبارلویی در یادداشتی با عنوان «کی آن دنیا را دیده؟!»، به بهانه برنامه این روزهای رسانه ملی (زندگی پس از زندگی)، نکته ای را درباره فعالیت های سیاسی انتخاباتی تذکر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، محمدکاظم انبارلویی در یادداشتی با عنوان کی آن دنیا را دیده! نوشت: مسئله بهشت و جهنم، قیامت و زندگی پس از مرگ، از دغدغه های بزرگ بشر از ابتدای پدیداری او در زمین بوده است.

پیامبران و اولیای خدا آمدند تا بگویند این دغدغه جدی است.

اما بشر در رفتار، گفتار و کردار خود نشان می دهد، اگرچه معاد را قبول کرده یا محتمل می داند اما جدی نگرفته است.

این جمله کی اون دنیا را دیده را همواره از کسانی شنیده ایم که وقتی آن ها را به حساب و کتاب روز جزا و زندگی پس از مرگ و قیامت هشدار می دهیم، بی مهابا آ ن را تکرار می کنند.

امروز بشر و دنیای علم نشان داده به دغدغه دنیای پس از مرگ ورود کرده و پاسخ های درست، واقعی و علمی برای آن پیدا کرده است.

علما و دانشمندان بزرگی رفته اند سراغ کسانی که اون دنیا را دیده اند به گفت وگو نشسته اند و روایت های آن ها را از تجربه دیدن آن دنیا را مورد بررسی و راستی آزمایی علمی قرار داده اند.

شبکه 4 سیما پارسال و امسال در ایام ماه مبارک رمضان، این دستاورد بزرگ علمی را در برنامه زندگی پس از زندگی برای بینندگان خود به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کی آن دنیا را دیده؟!» و تلنگری به سیاسیون

«کی آن دنیا را دیده؟!» و تلنگری به سیاسیون