مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 04:352021-05-10بين الملل

تظاهرات هزاران نفری در استانبول در حمایت از قدس


هزاران تن از شهروندان ترکیه و اقلیت های عرب ساکن استانبول در تظاهراتی مقابل ساختمان کنسولگری رژیم صهیونیستی شرکت کرده و حمایت خود از قدس اشغالی و مخالفتشان با حملات سربازان رژیم صهیونیستی به ساکنان این شهر را اعلام کردند.

- هزاران تن از شهروندان ترکیه و اقلیت های عرب ساکن استانبول در تظاهراتی مقابل ساختمان کنسولگری رژیم صهیونیستی شرکت کرده و حمایت خود از قدس اشغالی و مخالفتشان با حملات سربازان رژیم صهیونیستی به ساکنان این شهر را اعلام کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی، هزاران تن صبح امروز (دوشنبه) مقابل ساختمان کنسولگری رژیم صهیونیستی در شهر استانبول در حمایت از شهر قدس اشغالی و اعلام مخالفت با حملات نیروهای این رژیم به ساکنان این شهر تظاهراتی برپا کردند.

این تظاهرات از سوی نهاد بین المللی انسانی و دیگر نهادهای مدنی ترکیه برنامه ریزی و ترتیب داده شد و در آن هزاران تن از شهروندان ترکیه و اقلیت های عرب ساکن این کشور شرکت کردند.

تظاهرکنندگان پرچم های ترکیه و فلسطین و پلاکاردهایی در دست داشتند که بر روی آنها عبارت هایی در حمایت از مقاومت فلسطین در برابر اقدامات متجاوزانه رژیم صهیونیستی علیه قدس و ساکنان محله شیخ جراح نوشته شده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات هزاران نفری در استانبول در حمایت از قدس

تظاهرات هزاران نفری در استانبول در حمایت از قدس