مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 04:252021-05-10اجتماعي

مجوز ساخت 700واحد مسکونی توسط شهرداری سی سخت صادر شد


معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مجوز ساخت 700واحد مسکونی و540 پروانه در سی سخت توسط شهرداری صادر شده است.

- ، کیومرث حاجی زاده افزود: دیگر ساکنان می توانند برای ساخت به موقع خانه و دریافت وام نسبت به دریافت پروانه و مجوز ساخت اقدام کنند.

حاجی زاده خاطرنشان کرد: در شهرستان دنا، هزار و 100 واحد پی کنی شده که از این تعداد 500 واحد در روستا و بالای 600 واحد در شهر سی سخت بوده است وی در ادامه گفت: در شهر سی سخت حدود 500 واحد آرماتور بندی و180 واحد دیوارچینی و حدود 25و احد ساخته شده است.

معاون عمرانی استاندار با بیان اینکه به روند ساخت سازها در سی سخت نیز سرعت بخشیده شود، گفت: منازل مسکونی شهر سی سخت با نظارت و کیفیت کار دقیق بهسازی و مقاوم سازی شوند.

وی روند بازسازی خانه ها را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: سرعت ساخت و سازها نیز مطلوب بوده و از مصالح ساختمانی مقاوم در برابر زلزله استفاده شده است.

رییس سازمان نظام مهندسی هم در حاشیه این بازدید اظهار داشت: در شهر سی سخت 480 پروژه شروع به فعالیت دارند که برای هرکدام از این پروژه ها یک ناظر سازه در نظر گرفته شده است.

مهرجو اضافه کرد: در این پروژه ها در زلزله سی سخت علاوه بر نظارت مستقیم نظارت عالیه را در شهر زلزله زده سی سخت فعال کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز ساخت 700واحد مسکونی توسط شهرداری سی سخت صادر شد

مجوز ساخت 700واحد مسکونی توسط شهرداری سی سخت صادر شد