مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 04:252021-05-10پزشكي

این اختلال ممکن است شما را نیز درگیر کند


یک گفتار درمانگر در چهارمحال و بختیاری گفت: افراد عادی نیز ممکن است بر اثر یک سری اتفاقات دچار اختلالات گفتاری شوند، باید گفت درمان اختلالات گفتاری در افرادی که به لحاظ ذهنی طبیعی هستند، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری یک گفتار درمانگر در چهارمحال و بختیاری گفت: افراد عادی نیز ممکن است بر اثر یک سری اتفاقات دچار اختلالات گفتاری شوند، باید گفت درمان اختلالات گفتاری در افرادی که به لحاظ ذهنی طبیعی هستند، راحت تر صورت می گیرد.

محمد سلیمانی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: هر مسئله ای که ارتباط زبانی و گفتاری فرد ( چه کودک و بزرگسال) را متاثر می کند، باید تحت درمان قرار بگیرد اما گاهی باید چند کار برای بهبود شخص انجام شود مثلا در ابتدا فرد تحت جراحی قرار گرفته و آن گاه مداخلات گفتاردرمانگر صورت بگیرد.

این گفتار درمانگر با بیان اینکه افراد عادی به لحاظ ذهنی و شناختی مشکلی ندارند، یادآور شد: افراد عادی نیز ممکن است بر اثر یک سری اتفاقات دچار اختلالات گفتاری شوند، باید گفت درمان اختلالات گفتاری در افرادی که به لحاظ ذهنی طبیعی هستند، راحت تر صورت می گیرد.

سلیمانی با تاکید بر اینکه درمان اختلالات گفتاری در هر سطحی از زبان و در هر سنی باید صورت بگیرد، گفت: تشخیص زودهنگام در کودکان یک امتیاز است و به تاخیر انداختن آن مشکلاتی را ایجاد می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این اختلال ممکن است شما را نیز درگیر کند

این اختلال ممکن است شما را نیز درگیر کند