مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 03:552021-05-10اقتصادي

مرغ در استان فارس تک نرخی است/ نظارت بر توزیع بیشتر شود


رییس روابط عمومی جهاد کشاورزی فارس گفت: هیچگونه مرغی تحت عنوان مرغ تعاونی، دولتی و آزاد وجود ندارد وقیمت مرغ کامل گرم در سراسر ایران فقط 24 هزار و 900 تومان است.

- ، علیرضا واحدی پور افزود: فقط مرغ با یکی از برندهای استان که تنها کشتارگاه فعال خط 2( خط اتوماتیک) در استان فارس است به جهت انجام شستشو، ساکشن و تخلیه نای، گردن و امعا و احشاء مرغ که با دستگاه و با فشار قوی انجام می شود؛ مانند سایر کشتارگاه های مشابه آن در کشور مجوز 10 افزایش قیمت نسبت به قیمت های مصوب را دارد ضمن اینکه فقط در موارد محدودی مرغ منجمد با قیمت مصوب دولت نیز عرضه می شود.

وی با بیان این مطلب که بر اساس آمارها و مستندات موجود میزان جوجه ریزی و تولید مرغ آماده کشتار در دو ماهه پیش رو در استان فارس حداقل همانند ماه های مشابه در سال های 98 و 99 هست اظهار کرد: میزان جوجه ریزی در فروردین ماه سال جاری 7 میلیون و پانصد هزار قطعه بوده است که نسبت به فروردین ماه سال 99 که 6 میلیون و دویست و بیست و پنج هزار و نود و دو قطعه بوده بیشتر است.

واحدی پور با اظهار این مطلب که اخیراً در شرایطی که عده ای اعلام می کنند مرغ گرم در بازار کمبود هست و یا با قیمت بالا عرضه می شود به این نکته توجه داشته باشند که اگر بعد از ظهرها، آخر شب ها و حتی فردای روز کشتار مغازه های مرغ فروشی را نظاره گر با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرغ در استان فارس تک نرخی است/ نظارت بر توزیع بیشتر شود

مرغ در استان فارس تک نرخی است/ نظارت بر توزیع بیشتر شود