مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 03:552021-05-10سياسي

جزییات ممنوعیت سفر در تعطیلات پیش رو/ استفاد از تمامی دوربین ها


رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا جزییات ممنوعیت سفر در تعطیلات پیش رو را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو ابلاغیه وزارت کشور از ساعت 1400 روز سه شنبه مورخ 21 اردیبهشت تا ساعت 1200 روز شنبه 25 اردیبهشت محدودیت سفر در سراسر کشور و در بین تمامی شهرها اعمال می شود.

وی افزود: از همکاری و همراهی مردم عزیز در اجرای طرح های محدودیت و ممنوعیت های ترافیکی و عمل به مصوبات اعلامی ستاد ملی مقابله با توجه نمایند و از هرگونه سفر پرهیز نمایند تا شاهد شکست زنجیره انتقال و شیوع این بیماری باشیم.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: کنترل ترددها در این ایام به صورت هوشمند و با استفاده از دوربین های ثبت تخلف و تیم های استقراری پلیس صورت می گیرد.

وی ادامه داد: اطلاع رسانی محدودیت ها به هموطنان صورت گرفته و در جاده ها نیز همکاران پلیس تذکر و توصیه به پرهیز از سفر را مجدداً به رانندگان اعلام می کنند و در صورت عدم تمکین به مقررات به ناچار نسبت به اعمال قانون در شهرهای گروه قرمز مبلغ یک میلیون تومان و شهرهای گروه نارنجی و زرد مبلغ پانصد هزار تومان می نمایند.

سرهنگ شیرانی بیان کرد: ناوگان حمل و نقل عمومی کالا، بار و مسافر و وانت بارهایی که در امر جابجایی بار فعالیت دارند از این محدودیت مستثنی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات ممنوعیت سفر در تعطیلات پیش رو/ استفاد از تمامی دوربین ها

جزییات ممنوعیت سفر در تعطیلات پیش رو/ استفاد از تمامی دوربین ها