مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 03:552021-05-10بين الملل

ماجراجویی شبانه افراد خودسر مقابل پردیس کشاورزی دانشگاه تهران!


رییس پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران در خصوص حواشی ایجاد شده و درگیری دو دانشجو به همراه چند نفر غیردانشجو با انتظامات این دانشگاه در ساعت یک شب 17 اردیبهشت ماه توضیحاتی ارائه کرد.

- ماجراجویی شبانه افراد خودسر مقابل پردیس کشاورزی دانشگاه تهران! ایسنا/البرز رییس پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران در خصوص حواشی ایجاد شده و درگیری دو دانشجو به همراه چند نفر غیردانشجو با انتظامات این دانشگاه در ساعت یک شب 17 اردیبهشت ماه توضیحاتی ارائه کرد.

دکتر سیدحسین گلدانساز در گفت و گو با ایسنا، در خصوص حواشی ایجاد شده برای رسم پرچم در ورودی درب غربی این دانشگاه گفت: بر هر انسان منصف و سالم، واضح است که آمریکا و اسراییل در دشمنی با ما کوتاهی نکرده و این سیاست و خباثت بر همه ما روشن است.

وی ادامه داد: ما باید شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و مرگ بر استعمار را حفظ کنیم.

بر همین اساس در محوطه درب غربی دانشگاه که مجاور امامزاده حسن است حدود هشت ماه قبل پرچم آمریکا و اسراییل را روی زمین رسم کردیم و در روز قدس هم رنگ آمیزی این پرچم ها تجدید شد و همچنان وجود دارد.

این مسئول در خصوص اتفاقی که شب جمعه 17 اردیبهشت توضیح داد: پس از پایان روز قدس، بین ساعت 12:45 تا یک نیمه شب دو دانشجوی پردیس به انتظامات مراجعه و عنوان می کنند که قصد ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجراجویی شبانه افراد خودسر مقابل پردیس کشاورزی دانشگاه تهران!

ماجراجویی شبانه افراد خودسر مقابل پردیس کشاورزی دانشگاه تهران!