مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 03:502021-05-10اقتصادي

منطقه آزاد بوشهر باید به کانون تولید و اشتغال تبدیل شود


استاندار بوشهر با اشاره به تصویب منطقه آزاد بوشهر گفت: یکی از مناطق آزاد مهم کشور که الگوی موفق و پایگاهی برای تولید و صادرات در کشور خواهد بود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم گراوند صبح امروز در نشست با شماری از مدیران شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور استان بوشهر با اشاره به نقش و ظرفیت مهم شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور برای تولید و اشتغال اظهار داشت: با توجه به این نقش مهم، سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و خصوصی باید از این ظرفیت برای افزایش تولید و اشتغال در استان استفاده کنند.

استاندار بوشهر تاکید کرد: تولیدات شرکت های فناور و دانش بنیان در استان فرصت بسیار خوب برای کاهش هزینه سازمان ها و ادارات در استان است.

وی با اشاره به تصویب منطقه آزاد بوشهر گفت: یکی از مناطق آزاد مهم کشور که الگوی موفق و پایگاهی برای تولید و صادرات در کشور خواهد بود، منطقه آزاد بوشهر است و این منطقه را باید به کانون تولید و اشتغال تبدیل کنیم.

گراوند یادآور شد: با توجه به ظرفیت و فرصت مطلوب منطقه آزاد برای تولید، اشتغال و صادرات، باید زنجیره ای از کارخانه های تولیدی با استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان در منطقه آزاد بوشهر ایجاد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منطقه آزاد بوشهر باید به کانون تولید و اشتغال تبدیل شود

منطقه آزاد بوشهر باید به کانون تولید و اشتغال تبدیل شود