مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 03:352021-05-10اقتصادي

افزایش 4 برابری صادرات کالاهای خراسان جنوبی در شرایط کرونایی


مدیرکل گمرکات خراسان جنوبی اظهار کرد:  صادرات کالاهای خراسان جنوبی، در نخستین ماه سال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته چهار برابر افزایش یافت.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل گمرکات خراسان جنوبی اظهار کرد:  صادرات کالاهای خراسان جنوبی، در نخستین ماه سال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته چهار برابر افزایش یافت.

حسن رحیمی زاده، یکشنبه شب 19 اردیبهشت به رسانه های گروهی گفت: در این مدت 572 فقره اظهارنامه صادراتی به وزن 86 هزار و 750 تن و به ارزش 19 میلیون و 797 هزار و 665 دلار از کالای تولیدی استان به کشورهای افغانستان، عراق، ترکمنستان و پاکستان صادر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه کالاهای صادراتی استان 309 درصد به لحاظ ارزشی و 52 درصد به لحاظ وزنی در مقایسه به سال 99 افزایش داشته است، افزود: صیفی جات، سیمان، هیدروکربن سبک، روغن سوخت تقطیری، کاشی، گازوییل، خرما، کک، پاکت پلاستیکی و میلگرد از جمله کالاهای صادراتی بودند.

مدیرکل گمرکات خراسان جنوبی از صادرات 132 هزار و 155 تن کالای تولید دیگر استان های کشور از گمرک ماهیرود خراسان جنوبی خبر داد و گفت: این کالاها 51 میلیون و 517 هزار و 117 دلار برای کشور ارزآوری داشته است.

رحیمی زاده با بیان اینکه این اقلام شامل سیمان، شیشه، میلکرد، گاز مایع و هیدروکربن است، یادآور شد: از ابتدای امسال اظهار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 4 برابری صادرات کالاهای خراسان جنوبی در شرایط کرونایی

افزایش 4 برابری صادرات کالاهای خراسان جنوبی در شرایط کرونایی