مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 23:402021-05-09سياسي

ماجرای «دستکاری» در بودجه از کجا شروع شد؟!


خضریان، سخنگوی کمیسیون اصل 90 در تازه ترین اظهار نظر و ادعای خود گفت: سقف بودجه در مجلس، حدود 430 هزار میلیارد تومان افزایش یافته که با کسر 150 هزار میلیارد تومان بند «و» تبصره 2، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ آفتاب یزد نوشت: به فاصله ی یک ساعت، خبرگزاری ایرنا که جدول دستکاری بودجه را پس گرفته و عذرخواهی کرده بود (!) دو خبر را به نقل از ایمنا روی خروجی خود قرار می دهد.

خبر اول: جلسه غیرعلنی مجلس برای بررسی تغییرات در جداول بودجه در توضیح این تیتر آمده: جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی اعتراض بیش از 100 نماینده به تغییرات در جداول بودجه 1400 و همچنین فایل تقطیع شده وزیر امور خارجه آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایمنا، نشست غیرعلنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی به ریاست محمد باقر قالیباف از دقایقی پیش برای بررسی انتشار فایل صوتی تقطیع شده وزیر امور خارجه و موضوع اعتراض بیش از 100 نماینده مجلس به تغییرات در جداول بودجه 1400 آغاز شد.

الیاس نادران، رییس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی در ابتدای این جلسه توضیحاتی درباره تغییرات در بودجه اظهار کرد و برخی از نمایندگان هم دیدگاه های خود را دراین باره بیان کردند.

خبر دوم: تکذیب ادعای خبرگزاری دولت درباره محتوای جلسه غیرعلنی مجلس عضو هیئت رییسه مجلس ادعای خبرگزاری دولت مبنی بر طرح موضوع جداول بودجه سال 1400 د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای «دستکاری» در بودجه از کجا شروع شد؟!

ماجرای «دستکاری» در بودجه از کجا شروع شد؟!