مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 22:452021-05-09ورزشي

ملی پوش ریکرو: دوری از خانواده بزرگترین مشکل کمانداران است


عضو تیم ملی ریکرو مردان اظهار کرد: برای شرکت در جام جهانی سوییس که هفته آینده به این تورنمنت اعزام می شویم در شرایط آمادگی خوبی قرار دارم و تنها مشکل من دوری از خانواده است.

- عضو تیم ملی ریکرو مردان اظهار کرد: برای شرکت در جام جهانی سوییس که هفته آینده به این تورنمنت اعزام می شویم در شرایط آمادگی خوبی قرار دارم و تنها مشکل من دوری از خانواده است.

صادق اشرفی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: از این که توانستم در کمک مومنانه که با همکاری فدراسیون تیروکمان، سازمان بسیج ورزشکاران و وزارت ورزش و جوانان برگزار شده است مشارکت داشته باشم احساس خوبی دارم و این مساله در روحیه کمانداران تاثیر بسیار خوبی داشت.

وی ادامه داد: امیدوارم این کارها تلنگری برای کسانی باشد که این کمک ها را فراموش کرده اند و در چنین امر خیرخواهانه ای مشارکت فعالی ندارند.

اشرفی درباره ی وضعیت تمرینات خود خاطر نشان کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا اردوها به شکل قرنطینه برگزار شده و حتی شرایط به گونه ای است که استراحتمان نیز در شرایط قرنطینه انجام می شود.

یکی از مشکلاتی که من در این شرایط دارم دوری از خانواده است که تصور می کنم این مشکل کلی کمانداران است که در شرایط کنونی امکان دیدار با خانواده خود را ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملی پوش ریکرو: دوری از خانواده بزرگترین مشکل کمانداران است

ملی پوش ریکرو: دوری از خانواده بزرگترین مشکل کمانداران است